اطلاعیه مهم تلویزیون دمکراسی شورایی

بینندگان تلویزیون دمکراسی شورایی، رفقا و همراهان

بدین‌وسیله به اطلاع شما می‌رسانیم که تلویزیون دمکراسی شورایی از تاریخ جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۱ کانال ماهواره‌ای ۲۴ ساعته تلویزیون آلترناتیو شورایی، کانال مشترک نیروهای چپ و کمونیست بر روی ماهواره یاه ست آغاز به کار کرده است. تلویزیون دمکراسی شورایی به همراه تلویزیون‌های برابری، پرتو و حزب کمونیست ایران/ کومله برنامه‌های خود را بر روی این کانال ماهواره‌ای پخش خواهد کرد. برنامه‌های تلویزیون دمکراسی شورایی را همچنین می‌توانید در سایت سازمان فدائیان (اقلیت) و شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و تلگرام و اینستاگرام و یوتوب نیز دنبال کنید.
از تاریخ ۹ مهرماه برنامه‌های تلویزیون دمکراسی شورایی روزانه به مدت ۹۰ دقیقه خواهد بود و ساعات پخش برنامه‌های تلویزیون دمکراسی شورایی بدین قرار می‌باشد:
روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت هشت‌ تا نه و نیم شب به‌وقت‌ایران و در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه، شنبه و یکشنبه از ساعت شش و نیم عصر تا هشت شب به‌وقت‌ایران برنامه‌های خود را از ماهواره یاه ست پخش می‌کند.

شما میتوانید برنامه های تلویزیونهای آلترناتیو شورایی را بطور زنده و مستقيم و ٢٤ ساعته در وبسایت زیر مشاهده کنید.

https://alternative-shorai.tv/

مشخصات ماهواره‌ای شبکه تلویزیونی آلترناتیو شورایی در ماهواره یاه ست؛ بدین قرار خواهد بود:فرکانس ۱۲۵۹۴ پولاریزاسیون ورتیکال یا عمودی/ سمبول ریت ۲۷۵۰۰.

FEC: 2/3

مشخصات جدید تلویزیون دمکراسی شورایی را به اطلاع دوستان و آشنایان خود برسانید.

مشخصات ماهواره‌ای شبکه تلویزیونی

Alternative Shorai

Satellite: Yahsat

Frequency: 12594

Polarization: Vertical/ عمودی

Symbol Rate: 27500

FEC: 2/3

در بارۀ ما

کارگران و زحمتکشان، زنان، جوانان و روشنفکران مترقی، درودهای گرم و صمیمانه ما را بپذیرید!

تلویزیون دمکراسی شورایی، فریاد رسای کارگران و تمامی انسان‌های زحمتکش، شریف و ستم‌دیده‌ای است که برای آزادی و سوسیالیسم پیکار می‌کنند.

تلویزیون دمکراسی شورایی که از ۱۵ آبان ۱۳۹۱ برنامه‌های خود را آغاز کرده است، ادامه‌ی راه و مسیری‌ست که پیش از این رادیو دمکراسی شورایی آن را پیموده.

تلاش ما این است که برنامه‌های تلویزیون دمکراسی شورایی، متمایز از تمامی برنامه‌هائی باشد، که تا کنون ديده‌ايد. کم نیستند، برنامه‌های تلویزیون‌ای که روزمره، در ایران پخش می‌شوند. در این میان جای تلویزیونی خالی بود که به طور خاص، از منافع، خواست‌ها و اهداف طبقه کارگر، و از موضع این طبقه، از منافع و خواست‌های تمام زحمتکشان و ستم‌دیدگان دفاع کند.

این کمبود، ما را بر آن داشت که به رغم محدودیت امکاناتمان، حاصل کار و دستمزد ناچیزمان را در خدمت تهیه و پخش برنامه‌ها‌یی، هر چند کوتاه در هفته، اختصاص دهیم. ثمره این تلاش، برنامه‌هایی‌ست که اکنون می‌بينيد.

ما چه می‌گوئیم و چه می‌خواهیم؟

کارگران و زحمتکشان! درد و رنج همه ما یکی‌ست. ما می‌خواهیم فریاد رسای درد و رنج انسان‌های زحمتکش و ستم‌دیده باشیم.

ما می‌خواهیم بلندگوی دفاع از اهداف و آرمان‌های انسانی کارگران باشیم.

ما می‌خواهیم مدافع پرشور خواست برابری طلبانه زنان باشیم.

ما می‌خواهیم منعکس کننده وسیع خواست‌های برحق و انسانی تمام زحمتکشان شهر و روستا باشیم.

ما می‌خواهیم مبارزه شما زنان و مردان ستم‌دیده را در هر کارخانه و کارگاه، در هر مدرسه و دانشگاه، در هر شهر و روستا، به معرض دید همگان در سراسر ایران برسانیم.

ما می‌خواهیم هر حرکت اعتراضی را که علیه ظلم و بیدادگری، اختناق، استبداد، بی‌حقوقی، ستم و استثمار بلند می‌شود، تقویت کنیم.

ما می‌خواهیم مروج اندیشه‌های انسان دوستانه سوسیالیسم باشیم.

ما خواهان استقرار یک حکومت شورایی هستیم که از طریق آن کارگران و زحمتکشان، سرنوشت خود را در دست گیرند.

ما با وصله، پینه کردن جامعه موجود، مخالفیم. ما مخالف نظام سرمایه‌داری حاکم بر ایران و رژیم سیاسی پاسدار آن، جمهوری اسلامی، هستیم.  ما خواهان دگرگونی بنیادی تمام نظم ستم‌گرانه موجودیم.

ما خواهان جامعه‌ای متشکل از انسان‌های آزاد و برابریم. ما خواهان جامعه‌ای هستیم که در آن، انسان‌های رها شده از قید هرگونه ستم، استثمار، نابرابری، سرکوب و استبداد، فقر، گرسنگی و بیکاری، در آزادی، رفاه ، شادی و خوشبختی، زندگی کنند.

برنامه‌های تلویزیونی ما بر محور انجام این وظائف تولید و پخش خواهند شد.

پشت‌گرمی ما به حمایت مادی و معنوی شما زنان و مردان کارگر، همه انسان‌های زحمتکش، جوانان و دانشجویان، و روشنفکران مترقی و آزادی‌خواه است.

ما تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم با پخش این برنامه‌های تلویزیونی، به وظیفه‌ای که در برابر خود قرار داده‌ایم، جامه عمل بپوشانیم و در این راه به حمایت و کمک شما نیازمندیم.

تلویزیون دمکراسی شورایی، متعلق به شماست. برای همکاری نزدیک‌تر با این تلویزیون، با ما تماس بگیرید و با ارسال اخبار، گزارشات، مقالات، عکس و ويدئو، و به هر شکلی که می‌توانید، به ما یاری رسانید، تا برنامه‌های تلویزیون دمکراسی شورایی پربارتر شود و بهتر بتواند به وظایف خود عمل کند. برای تداوم پخش این برنامه‌ها، ما نیاز به حمایت‌های مادی و معنوی شما یاران داریم.

مشخصات ماهواره‌ای، روزها و ساعات پخش تلویزیون دمکراسی شورایی را به خاطر بسپارید و به اطلاع دوستان و آشنایان خود برسانید و کمک‌های خود را از ما دریغ نکنید.

☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆

شماره تلفن برای تماس با تلویزیون دمکراسی شورایی :

۰۰۴۵۳۶۹۹۲۱۸۷

آدرس ايميل:   shora.tv@gmail.com

وب سایت:  https://tvshora.com

تلگرام:    https://t.me/tvshora

فیس بوک:        shora shora

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

بیان دیدگاه